Vanaf woensdag 2 mei verhuist de praktijk naar de Dutselstraat 117, vanaf dan zullen alle consultaties in PRAKTIJK-DUTSEL doorgaan. Bij een nieuw gebouw horen niet alleen een nieuwe naam maar ook nieuwe afspraken voor een vlotte samenwerking. We sommen de nieuwigheden hieronder even op:
- Er zullen geen vrije consultaties meer zijn, alle consultaties zijn op afspraak (online of via het secretariaat). Aangezien wij over meer kabinetten zullen beschikken, zullen er ook meer afspraken kunnen aangeboden worden. U kan steeds bij één van onze artsen terecht!
- Afspraken maakt u bij voorkeur telefonisch tijdens de openingsuren van het secretariaat (08u00-16u00) of online (24u/24u, 7 op 7). Tussen 16u00 en 19u00 vragen wij u om de telefoons enkel voor te behouden voor dringende of ernstige problemen om de avondconsultatie vlot te laten verlopen. Wanneer er online geen afspraken meer beschikbaar zijn, kan u voor dringende problemen (bv. ziek kind, ongeval, ...) telefonisch uiteraard nog steeds bij ons terecht.
- Huisbezoeken worden uitsluitend voorbehouden voor minder mobiele of zwaar zieke patiënten. In de praktijk zelf kunnen we niet alleen meer mensen verder helpen op kortere tijd, maar ook een betere kwaliteit van zorg leveren. Gelieve huisbezoeken voor 10u00 aan te vragen zodat wij ons zo efficiënt mogelijk kunnen organiseren. Wacht dus niet tot 's avonds wanneer u zich niet goed voelt.
- De telefoonuurtjes werden uitgebreid om zo de telefoonbelasting tijdens de consultaties zelf te beperken. We vragen ook uitdrukkelijk om deze belmomenten te respecteren voor het contacteren van een arts in verband met resultaten of kleine vragen (niet voor het maken van afspraken).
- er zullen geen voorschriften of attesten (werk, sport, kine, verzekering ...) klaargelegd worden, er is bovendien geen enveloppenbakje meer. Voorschriften en attesten worden enkel via de consultatie geschreven. Kijk daarom steeds uw chronische medicatie na vooraleer u langskomt en wacht ook niet tot uw medicatie helemaal op is, zo kunnen er tijdig voldoende voorschriften worden meegegeven en hoeft u ook niet onnodig langs te komen.
- Er komt een uitbreiding van het secretariaat zodat er ook in de namiddag ondersteuning zal zijn. Het secretariaat zal geopend zijn van 08u00 tot 16u00. Tijdens de openingsuren meldt u zich eerst aan bij de secretaresse met uw eID, kids-ID of ISI+ kaart. Wees daarom minstens 5 minuten voor uw afspraak reeds aanwezig.
- We verwelkomen Evelien Put als praktijkassistente. Meer hierover lees je HIER.
- Er zijn 2 wachtzalen: de wachtzaal voor dr. Marina, dr. Annelies en dr. Barbara bevindt zich op het gelijkvloers. Patiënten van dr. Kris dienen zich overdag naar de wachtzaal op het 1ste verdiep te begeven; deze is zowel bereikbaar via de trap als via een lift. 's Avonds zal dr. Kris op het gelijkvloers consultatie houden.
- De nieuwe praktijk is rolstoeltoegankelijk. Bovendien is er in de gang van de kabinetten een ruim toilet voor mindervaliden en kinderverzorging aanwezig. Aan de inkom bevindt zich een tweede, kleiner toilet.
- Er zal een ruime parkeergelegenheid zijn achter het gebouw, doch de aanleg hiervan zal pas eind mei vervolledigd zijn. Tot die tijd mag u op straat parkeren of op het braakliggend terrein rechts van de praktijk. Vooraan zal 1 parkeerplaats worden voorzien, deze wordt uitsluitend voorbehouden voor mensen met een beperking!
Een nieuwe website laat nog even op zich wachten, maar u kan wel al terecht op onze nieuwe Facebook-pagina voor updates en meer informatie.
M(arina) - K(ris) - A(nnelies) - B(arbara) |